You are currently viewing סוגי כרטיסי ביקור

סוגי כרטיסי ביקור

בבואנו להפיק כרטיסי ביקור, עלינו לאפיין את המוצר, ולבחור באחת מן האפשרויות הקיימות. את כרטיס הביקור נדפיס בצבע מלא (הדפסת פרוצס), ונבחר בין הדפסה בצד אחד או הדפסה דו צדדית. גודל הכרטיס הינו בד"כ 5/9 ס"מ, ניתן כמובן להתאימו לדרישת הלקוח. הנייר המקובל להדפסה הינו נייר כרומו מט, בעובי של 300 גרם או 350 גרם. בנוסף ניתן להוסיף תהליך השבחה של הנייר, ע"י ביצוע ציפוי למינציה מט או מבריק. הלמינציה משביחה כאמור את הנייר, הופכת את הכרטיס לקשיח יותר ומונעת קריעה של הנייר. מנגד היא די מגבילה את האפשרות לרשום ע"ג הכרטיס ברוב העטים. יש שיבחרו בנייר מיוחד, כגון נייר בד בעל טקסטורה עדינה, ניירות ממוחזרים או ניירות אחרים בעלי מרקמים ו/או גוונים שונים. לניירות שאינן נייר כרומו פחות מומלץ להוסיף למינציה שכן מטבעה הלמינציה מנטרלת את תחושת הנייר. לקראת סיום התהליך ניתן גם להזמין פינות עגולות לכרטיס. ההדפסה הינה הדפסה דיגיטלית ולכן באפשרות לקוחותינו לבחור את כמות הכרטיסים הרצויה. בעבר כרטיסי ביקור בהדפסה צבעונית הודפסו בכפולות של 1000. לא עוד. אצלנו בפרינטק תוכלו להזמין את הכמות הדרושה לכם בכל רגע נתון. 

ניתן להפיק כרטיסי ביקור עם מידע משתנה. שרות זה נפוץ מול עסקים בהם למספר בעלי תפקידים שונים מופק כרטיס ביקור בעיצוב זהה עם מידע משתנה אישי לטובת בעל הכרטיס.

מבחינה גראפי, אנו ממליצים על כרטיס ביקור נקי וקריא. כרטיס הביקור איננו מהווה ברושור ולא מתפקידו להיות עמוס במלל ובאלמנטים גראפיים. הכרטיס מהווה אלמנט תקשורת אישי בין בעל העסק ללקוחותיו, ותפקידו להנגיש אינפורמציה בסיסית רלבנטית לאמצעי התקשרות שונים עם בעל הכרטיס. 

לקוחותינו בוחרים להזמין בנוסף שירותי עיצוב גראפי לכרטיס, או לשלוח קובץ מוכן שברשותם. הוראות הכנה ושליחת קבצים לדפוס.